آیین تکریم و معارفه فرمانده محور عملیاتی شهید شوشتری تایباد

 آیین تکریم و معارفه فرمانده محور عملیاتی شهید شوشتری تایباد با حضور فرمانده قرارگاه شهید قاجاریان، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان شهرستان در سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۲۸۹
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، سردار امین رسولی، فرمانده قرارگاه شهید قاجاریان در آیین تکریم و معارفه فرمانده محور عملیاتی شهید شوشتری تایباد اظهار کرد: اگر مراقبت نشود و در انتخاب خود خرد را پیشه نکنیم به مشکلاتی برخواهیم خورد که جبران آن دشوار است، به کسی بیندیشیم و رأی دهیم که خصوصیاتی همچون شهید رئیسی داشته باشد، کسی که بتواند ادامه‌دهنده راه و برنامه‌های این شهید عزیز باشد.

 مولانا غلام نبی توکلی، امام‌جمعه اهل‌سنت تایباد نیز اعلام کرد: الحمدلله مرزهای خراسان رضوی به همت نیروهای زحمت‌کش سپاه، ارتش و مرزبانی در امنیت کامل قرار دارد، امنیتی که زبانزد است.

 در ادامه حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده، امام‌جمعه شهرستان تایباد بیان کرد: امروز اگر سپاه و نیروهای مسلح ما در دل مردم جای دارند به‌واسطه خدامحوری و ولایت‌مداری آنان است.

 وی افزود: امام با نگاه وحیانی و عقلانی به نهضت خود قداست و عزت بخشیدند و این برای ما درس است، این نگاه از سال ۱۳۴۲ به استقرار نظام اسلامی در سال ۵۷ و پس از به استمرار نظام اسلامی منجر شده است.

 امام‌جمعه تایباد عنوان کرد: در انتخابات پیش رو که یک امتحان بزرگی برای ملت است، باید کسی را انتخاب کنیم که در طراز رئیس‌جمهور شهید باشد.

 سرهنگ پاسدار مهدی یساقی، فرمانده محور عملیاتی شهید شوشتری نیز تصریح کرد: اثربخشی، همیاری و ارتباط سازمانی و تشکیلاتی با تمرین و انجام عملیات میدانی می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف سازمانی نظام موفق بدارد.

 در این مراسم از زحمات سرهنگ علی قربی تقدیر و سرهنگ مهدی یساقی به‌عنوان فرمانده محور عملیاتی شهید شوشتری تایباد معرفی شد.

خبرنگار/مصطفی رحیم زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار